.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای شیخ الاسلامی، ناسلامتی شما وزیرکار هستید!
نماینده اهر و هریس با انتقاد شدید از توضیحات شیخ الاسلامی وزیر كار گفت: توضیحات وزیركار برای نمایندگان قانع كننده نبود و بسیاری از نمایندگان به آمارهای ضد و نقیض ایشان معترض هستند. عباس فلاحی باباجان اظهار کرد: وزیر كار متولی اشتغال در كشور است اما آقای شیخ الاسلامی گمان می كند با شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت می تواند وضعیت نامناسب اشتغال را بدون هیچ توضیحی مسكوت بگذارد.

فلاحی با اشاره به نطق دیروز شیخ الاسلامی مبنی بر این كه من بانی اشتغال نیستم افزود: نمایندگان از ایشان دلخور و ناراحت هستند اگر ایشان متولی اشتغالزایی و ساماندهی اشتغال در كشور نیستند چه كسی مسئول است بهتر است وزیر كار به فكر چاره اندیشی باشند نه اینكه با این حرف ها و آمارهای نادرست از مسئولیت شانه خالی كنند.

نماینده اهرو هریس تصریح كرد: تمام آمارهایی كه وزیر كار ارائه كردند غیرقابل قبول بود و این موضوعی است كه مجلس هشتمی ها هم از آن گلایه مند بودند.

وی با تاكید بر اینكه متولی اصلی وضعیت نامناسب اشتغال در كشور وزیر مربوطه است ادامه داد: نمایندگان مجلس نهم به شدت نگران وضعیت اشتغال هستند و موضوع را پیگیری می كنند و هر گونه اهمال كاری را از سوی وزیر نمی پذیرند.

فلاحی در پاسخ به اینكه در صورت ادامه وضعیت نامناسب اشتغال و عدم پاسخگویی درست وزیر احتمال استیضاح هست یا خیر؟ خاطر نشان کرد: هر چند نمایندگان سعی می كنند موضوع با تعامل حل شود لذا بهتر است وزیر كار جایگاه قانونی خود را بشناسد و در صدد شانه خالی كردن از زیر بار مسئولیت نباشد و به وظایف خود تمكین كند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.292 seconds.